Beslut

är alltid svåra att fatta.

Jag måste bestämma mig för en enda plats att samla mina bloggar på och jag har svårt för det.

Gillar visserligen WordPress men har hittat ett problem med kategorierna. När man väljer att läsa en kategori så visas endast ämnet men inte texten. Har sökt och prövat och klickat mig igenom alla inställningar men hittar inte lösningen.
Ja, jag har inställt så att det visas hela texten  – alltid. Ändå blir det inte så om man klickar på en kategori för att läsa där.

Behöver lite tid för att veta vad jag vill – tills dess får bloggen vänta på bättre tider.

Nyfiken på dina tankar

