God dagens :)

Vardagen har oss tillbaka och jag hoppas att alla har klarat av påskhelgen med släkt, vänner eller ensam.

Själv fick jag följa med till soptippen idag och medan jag väntade att bilen tömdes kollade jag lite vad folk slänger i alla dessa containrar.

Jag hittade ett glatt gäng och var glad att jag nuförtiden aldrig glömmer kameran. Talade om att jag kommer lägga ut bilden på internet och alla ställde upp sig för ett gruppfoto:

soptippen

Och med dessa glada krabater är vi med i bloggvärlden igen efter påsksemestern.

One response

  1. Fin tavla det där ju 🙂 Trist att slänga sina barndomsvänner.

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

