Klart med Obama

Igår läste jag de sista sidorna av ”Min far hade en dröm” (Barack Obama).

Han har skrivit boken för ganska många år sedan (1995), undrar hur många böcker som såldes innan han blev Mr. President.
Memoarer är inte riktigt det som jag skulle välja med få undantag. Den här är ett undantag som jag skulle ge bort i present till alla jag känner.

Recensioner finns HÄR och HÄR och HÄR och en till HÄR

Velade länge vad jag ska läsa nu och kunde inte bestämma mig. Eftersom Obamas bok hade 456 sidor gjorde jag det enkelt för mig och tog den boken som hade minst sidor 😉 och det blev:

”Att tro på Mister Pip” av Lloyd Jones som fr.o.m. idag ligger på nattduksbordet.

One response

  1. Jag är bara runt lite på nätet i natt och hälsar på.;0)
    Ha en bra dag.
    Kram

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

