Allt står stilla…

…även hjärnan.

Kollade Tvitterbloggar idag och man blir mest förvirrad än allt annat. Jag blir det i alla fall eller beror det på att jag är väldigt nära solstingsyndromet?
Annars hade det varit bra att ha som sommarblogg. De få tecken man får skriva är precis vad man orkar i hettan.

Ärligt talat gör jag bara de absoluta måsten och det gäller för hela familjen. 4- och 2-benta djur ingår alltid när jag skriver ”familj”!

Nu ska jag hämta en skål och fylla den med glass till bredden och höjden 😛

skugga

2 responses

  1. Mmm, vad gott med glass. Här är svalare idag, än så länge bara 16 grader i skuggan. Helt underbart känns det!

    Gilla

    1. Här är det också mycket bättre och det känns så bra som helst. Det regnar t.o.m. 😀

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

