Vilken krånglig motvillig vecka

Känner irritation.
Den här veckan blev ett enda krångel, motvind, motstånd, mot alla planer och mot min vilja.

Det spelade ingen roll hur jag än försökte. Jag fick inte ens gjort mina körkortsbilder som jag behöver för att mitt gamla körkort nästan har överskridit sitt ”bäst-före” datum.

Idag blev det droppen som nästan gjorde mig aggresiv. Varje kväll säger jag: imorgon får jag gå och fixa bilder till körkortet.
Varje morgen får jag överge min plan och så även idag. Väntade på ett samtal som var lovad i förmiddags och som aldrig kom. Dumma jag väntade hela eftermiddagen också. Det blev inga bilder idag heller.

Nu vill jag bara få en lugn helg. Ska låsa dörren inifrån, dra ut kontakten till telefonen och hej då världen.

Ska ta nya tag på måndag 👿

2 responses

  1. Men… sitta hemma o vänta på telefonsamtal!!!? Det är ju alldeles fördärvligt. De måste väl kunna ringa på mobilen?

    Gilla

    1. I och för sig är det det bästa sättet men jag skulle hämta nåt och därför ville jag inte åka bort och stannade hemma. Det blev av igår men det var en förlorad dag i alla fall.

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

