En grå lördag

Det regnar hela tiden, det är ganska grått ute och jag tycker det är mysigt.

Har ganska mycket ont för att jag fick köra bil idag igen men jag hade inget val. Så, vad gör man?!
Man bryr sig inte om annat utan tar det så lugnt som bara möjligt med många liggande pauser.

Tilda tänker likandant. Hon myser utomhus, fast under tak.

tildajuli

På jakt efter en bild till temat ”blöta” hittade jag diamanter i trädgården.

vdiamant

kunde också vara en trumlad bergkristall.

Trots regn finns så mycket fint där ute i naturen, underbart. Dags för en paus igen och en kopp te hade inte varit dumt heller.

4 responses

  1. Jag har säkert sagt det förr, men Tilda är verkligen söt! Hon ser ut att ha det riktigt skönt där hon ligger och myser.

    Gilla

    1. Ja, det har hon och idag har jag fått bort allt katthår som hon alltid lämna där. Hon är mysig, hela hon 🙂

      Gilla

  2. Äntligen någon annan som också gillar regn. Jag gillar det också. Man blir ren. Känns som.
    Fast i år var jag i ”stormens öga” där det regnade häftiga skyfall med översvämningar som följd. DET var ingen hit.

    Gilla

    1. ”Stormens öga” låter inte så bra. Du ska vara ”lagom” visst är det ett bra svenkt ord 😛

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

