Det händer mycket

Allmänt babbel idag.
Håller på med min egen kamp mot sjukdom och Fk just nu och var helt slut igår och idag. Nu på kvällen blev det lite bättre och därför blir det ett livstecken på bloggen.

Orkar inte heller att samla ihop alla reaktioner i form av länkar angående manifestationen i Stockholm igår. Jag kunde inte var med men en vänlig resursmedlem har filmat och jag tyckte det var väldigt bra!

Husmark har antagligen lämnat landet, hon varken syns eller hörs längre. Om jag minns rätt så var hon den ansvariga ministern men det var Gunnar Axén som tog emot namnlistan !?
Lite senare hade han nånting att säga på hans blogg men jag vill inte ens länka dit. Det finns flera diskussioner om det på RESURS om ni vill veta mera. Jag mår bara illa av hans texter och undviker bloggen som pesten.

2 responses

  1. Förstår dig. Jag har också vänt andra kinden till för tillfället. Orkar inte med alla debatter just nu. Har så kort tid kvar på min sjukskrivning nu och ingen ro alls. Sköt om dig!

    Gilla

    1. Jag är så arg, jag kokar när jag läser det sista om fk, sjukskrivningsregler o.s.v.
      Samtidigt håller jag på med mitt som är så jobbigt som helst och jag har ont, ont, ont….
      Kraften bara rinner ur kroppen, det lilla som var kvar.
      Vill helst bara lyssna på en bok för att komma bort från eländet.
      Ta hand om dig också, kram

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

