Otroligt men sant

Det är fortfarande minus 10 grader ute   
Ni trodde att jag hade nåt banbrytande på gång. Nej, so roligt blir det inte 😉

Mina hjärnceller är lika kalla som termometern för tillfället. Hittar jag inte snart balansen mellan vrede och harmoni kan ni snart lämna in mig till psykakuten

Ack nej, hörde att det är smått omöjligt att bli omhändertagen där. Då blir det en gummicell istället. Någon som har en i källaren? Adressen tar jag tacksam emot.

Trevlig helg  tror jag måste bara sova ordentligt någon natt så blir det nog bra igen.

5 responses

  1. Det är bara att härda ut. Det är ju globaluppvärmning på gång som alla vet, så att det är så kallt är bara en känselvila, inget annat, Värmen lurar runt hörnet. Det är bara att härda ut.

    Gilla

    1. Tror inte riktigt på att jag kan mäta den globala uppvärmningen här hemma hos mig, fast det hade ju varit kanon 😉
      Isbjörnarna som har drunknat de sista dagarna däremot känner nog av det ända in i döden 😥

      Gilla

  2. Ett tag sen jag var här eftersom
    jag haft lite bloggtorka.;o)
    Jag vill önska dig en fin vecka.
    Kram

    Gilla

  3. Hej! Jag vill bara tacka dig för din kommentar i min blogg ang. dagens artikel i aftonbladet. Skönt att veta att det fortfarande finns vettiga människor med empati där ute!

    Gilla

  4. Ingen gummicell. Ja vrede och harmoni är svår balans vissa dagar. Och denna veckan har det pendlat mellan migrän och djup sorg här också, upp å ned varenda sekund.
    Hoppas du har det bättre än jag.

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

