Fan av politiskt parti

Ibland undrar jag med vilken energi folk kommenterar politiska artiklar. Det finns en uthållighet som påminner mig om ivriga fans av kändisar, fotbollslag och andra roande sammanhang.

Man kommenterar inte saken i sig längre utan försvarar sitt parti.
Själv har jag aldrig någonsin röstat på ett parti för att jag alltid röstat på Xparti utan jag bestämer mig för det, ur mitt perspektiv, minst ”hemska” alternativet.

Möjligt att jag bara inte har lagt märke till det förr men det här valåret verkar det vara extremt

Nyfiken på dina tankar

