Potensgivarna av Karin Brunk Holmqvist

Utläst! 😀

Vill du läsa något icke krävande, en bok som är smårolig, underhållande och avslappnande – läs Potensgivarna.

Den handlar om hemmadöttrarna Tilda och Elida som på ålderns höst bestämmer sig för att starta en postorderfirma i potensökande medel.

Det var precis vad jag behövde. Ingen telgelsten, 200 sidor, lätt och för det mesta med ett leende på läpparna.

Recensioner hittade jag hos Pocketblogg och en gång till Pocketblogg, Boktipset, Boksidan och En bok om dagen

Den nya boken på nattduksbordet är Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón.
Det är nästan 500 sidor och kommer att ta ett bra tag igen innan den är läst.

2 responses

  1. […] sponsrat oss med. Och jag tyckte mycket om Rosa Elefanter, så mycket att jag även gav mig på Potensgivarna, som är en bok jag varmt […]

    Gilla

  2. […] som har skrivit om boken: Böcker hos Cissi Pocketblogg Horisonten En bok om dagen Livet enl Minimi Angos bok och […]

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

