Det händer för mycket

…och det är därför jag inte skriver så mycket. Orken räcker inte till och smärtan säger ifrån. Alla vet att jag är lydig när det gäller den saken.

Planering av husförsäljning och husköp är rätt så krävande kan jag tala om och allt annat får vänta. T.o.m. kameran ligger på sin plats till ingen nytta. Nånting som jag inte gillar alls, får nog ta mig i kragen.

Däremot slog jag till när vi handlade igår. 2 pelargonior och en orkide följde med hem. Mina fina små växthus står tomma men jag ska fylla dem med blommande växter sedan.

Ett roligt paket med böcker fanns i postlådan igår. Alla beställda böcker var med utom en som var slutsåld.
”Igelkottens elegans” (ljudbok), ”Nattfåk” (ljudbok), ”Allt kan hända” och igår köpte jag ”Dyngkåt och så helig som helst” av Mia Skäringer.

Nu är det laddat igen och för att jag vill lyssna på ännu fler ljudböcker har jag införskaffat en väska till cd-spelaren.
Så, jag är så nöjd som helst just nu.

4 responses

  1. Nytt är gott, alltsom oftast. 🙂 Mycket nöje med din läsning (lyssning! 😉 )

    Gilla

    1. och det regnar idag. Läs-lyssna-och-mys-med-böcker-dag 😉

      Gilla

  2. Ta det lugnt så löser sig det mesta. Stress blir ju inget bra av.

    Gilla

    1. Så sant, så sant Antonia. Man vet det och ändå… suck. Det ska nog bli bra till slut 😀

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

