Jag läser också fort

Nej, jag bara skojar men den här gången kändes det så och man kan väl drömma lite, eller 😉 Det var få sidor och stora bokstäver. Passade mig perfekt.

Utläst är: Dyngkåt och hur helig som helst (Mia Skäringer)

Vilken lättnad att läsa en annan 30årig mamma som inte blev bitter utan som inser sina begränsningar, står för sina svaga sidor och gör så gott hon kan.

Det är precis det som krävs. Insikten att man bara är människa även om man är mamma.
Jag gillade det mesta och tror att jag behövde läsa den boken för att kunna tro på att dagens unga kvinnor är stark nog att strunta i alla förväntningarna och kraven som ställs utifrån.

Eller som Mia skriver: Jag är bara så trött på superdupermorsor!

Recensioner finns hos Bokhora och PocketBlogg

Nya boken är: För ett hus av sten (Gina French i samarbete med Andrew Crofts)
Ett  impulsköp när jag handlade. En sann historia om en ung kvinnas tragiska öde.

Nyfiken på dina tankar

