Saker man inte vill prata om

Jag har tröttnat att prata om sjukförsäkringsregler.
Jag skulle vilja säga så mycket som helst ändå men orkar bara inte. Kan inte förstå att folk inte kan/vill se det som pågår.
Regler som kan träffa vem som helst och när som helst.

Den som vill veta kan informera sig här >>>

Sanningen om Sjukförsäkringen

Den som vill veta sanningen om de 370 sjukskrivna som har fått ett jobb utan stöd efter utförsäkringen och introduktionsprogrammet enligt den nya ”glädjande” statistiken kan läsa Pellefantias tankar om det.

Själv ger jag upp och är tacksam att det finns folk som orkar kämpa vidare.

2 responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Rosie L Zelin, Kristallina. Kristallina said: Saker man inte vill prata om: http://wp.me/prfAd-vu […]

    Gilla

  2. Jag nickar instämmande. Jag orkar inte heller. Vill inte. Vill bara leva i lugn och ro utan alla irriterande nyheter som får en att tappa andan. Sjukförsäkringen är bara en bråkdel av all idioti som sprider sig, speciellt på politikernivå.

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

