Höstkänslan tar över

Fick byta ut headern. Fast här finns några kossor fortfarande ute och riktigt förvånad blev jag idag när jag upptäckte blomknoppar på en rhododendron.

Anledningen att jag var så länge borta är att det är superstressigt att sälja sitt hus. Lägg till mitt smärtproblem och det är kört. I alla fall för min del. Sängläge nästa så mycket som bara möjligt.

Men jag läser och lyssnar på böcker och det är min räddning.

Nu efter valet, medan jag följer nyheterna, diskussioner om sjukförsäkringen, forum och nätverk i samma fråga och så vidare, och så vidare, och…..

….skulle jag vilja ha råd hur man stänger av sig från allt tjafs för att kanske får ett lugnare liv.
Beundrar folk som bara kan koncentrera sig på att få det så bra som möjligt och som struntar i resten. Jag vill också kunna göra det, nu!

Därmed är bloggen uppdaterad och fortsättningen följer med de böcker jag har läst sedan sist.
Ska hälsa på alla snart också. Det finns säkert massor att läsa. Vi skrivs 😀

2 responses

  1. Så det är där du är. 🙂 Jag har stängt av nyhetsflödet helt, nåja nästan. Orkar inte, hinner inte, och vill inte heller. 😉
    Sköt om dig.

    Gilla

  2. Välkommen tillbaka. Lite orolig blev man, jag. Men samtidigt misstänkte att det är mycket runt husköp och sälj.

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

