Utläst – Allt kan hända, Stephen King

14 mörka berättelser (noveller)

Jag gillade boken skarpt och det kan mycket väl hända att jag läser om en novell då och då.

”Elurias små systrar” tyckte jag så mycket om att jag kommer att läsa böckerna om det Mörka Tornet också. Det ena ger det andra, eller hur 😉

Recensioner hittade jag hos BoksidanBokslukaren och Följeslagarna som är ett sällskap för Stephen King fans.

Ibland är jag så tacksam att bokbloggarna lägger ned så mycket möda på recensioner. Man tackar och bugar.

2 responses

  1. ,,, Tornet, där blir du tvungen att släppa alla invanda föreställningar om hur saker ska fungera, den är magnifik i sitt konsekventa vansinne.

    Här har du en originell historia, när du har läst klart den kan du förmodligen inte redogöra för vad boken egentligen handlade om, men du kommer ändå uppfatta stämmningen i storyn som småtrevlig:

    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9171339876

    Gilla

    1. Tornet verkar vara ett måste (efter Elurias små syster). Vet inte när det kommer att bli men det kommer. Helt säkert. När flyttningen och allt är över hoppas jag att få det lugnt, mysigt och mindre jobbigt för mitt smärtproblem.

      Du ser också till att min boklista blir längre och längre 😉 och boken finns nu också på den listan. Det är bra att den finns som pocket men ändå…. 500 sidor!! Men det får gå 😀

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

