God kväll

Här sitter jag nu med en förkylning som inte är från den här världen. Jag har överlevt 3 långa resor till Göteborg och hoppas på mycket lugnare tider i fortsättningen.

Övervåningen har inte fått gardiner ens för att jag inte orkade göra något annat än att återhämta mig efter varje resa. Det ska ändras!

Har så gott som inga bilder att visa. Var knappt ute utom vägarna från bilen till xxx och tillbaka och när vi handlade. Det ska ändras!

Min stackars hund ser nästan vanvårdat ut. Det ska ändras!

Tiden att skriva inlägg eller kommentarer hos andra var lika med noll. Det ska ändras!

Om jag bara får ta det lugnt lite till är jag nog snart mitt gamla jag igen.

Tänkte bara visa vad jag tittar på när jag går förbi grannens tomt. Det är en liten gammal stuga med en annorlunda utsmyckning.

Jag försöker ignorera det så gott jag kan. Det är verkligheten bland jägarna. Så är det bara.

Vad har hänt mera?
Min mobil har gått upp i rök. Den modellen jag vill ha nu finns ingenstans att köpa. Den är slutsåld. Jag får vänta tills i slutet på mars. Suck….

Köparen av vårt hus fick inte rent golvet i ett av rummen. Det är en plastmatta med ett tryck av kakel på. De ser lite slitna ut (själva mönstret är så!) och den familjen har försökt att skura bort en del av mönstret!! Hjälp….

Jag läser förstås och just nu håller jag på att lyssna på tre böcker samtidigt och pocketboken ligger vid sängen. Det blev bara så men det berättar jag nästa gång 😀

3 responses

  1. Svin OCH rävar? Nä fy 17!!!!! 😦 Sköt om dig.

    Gilla

  2. Om du skjuter och flår grannen och skickar skinnet till mig så ska jag ge ett bra pris även om fanskapet är ful.

    Jag behöver ett par nya tofflor.

    Gilla

    1. Ska bli så, ge mig lite tid 😛

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

