Värmeslag, nästan

Riktigt så illa är det inte men igår var det väldigt nära. Tänkte bara kolla in min nya hemstads firande av Nationaldagen och åkte in till lilla centrum.

Mycket folk och mycket svett. Kände av efterdyningarna hela dagen idag också. Det var ganska trevligt.

Det är svenskt.

Det här var mindre svenskt men riktigt roligt och jag tittade på ganska länge när barnen ville pröva också. Han var en duktig lärare och det som ser så lätt ut är hemskt invecklat och komplicerat. Tro mig!

Fast i lördags var jag också i lilla staden. Det var Vattnets Dag och det var lika trevligt och lika varmt.

Det var roligt att vara bland folk men lika roligt att testa nya kameran. Det tar nog ett bra tag till innan jag verkligen behärskar den.

3 responses

  1. Ser ut som du hade en mycket trevlig nationaldag!

    Gilla

  2. Nickar instämmande. Ser väldigt svenskt ut. Svensk sommar. Bästa som finns. 🙂

    Gilla

  3. Man måste väl ha något roligt 😀

    Gilla

Nyfiken på dina tankar

