Sysselsatt

Bloggen är försatt i viloläge p.g.a. hund i dubbelpack.

En minihund fylld med ett självförtroende av ett lejon och troligtvis tror han att han är det också.

En mellanstor hund fylld med ångest, så stor att han gör sig så liten som möjligt.

Vi har att göra men vi gör små framsteg varje dag med att tämja lilla lejonet och att övertyga lilla musen att han kan lita på oss.

Katterna har flyttat upp till övervåningen där de är trygga och lär sig precis när de kan komma och gå utan att träffa odjuren.

När vi har fått en gnutta av normalitet tillbaka finns tid över till bloggen igen.

Glöm nu om allt i världen inte att följa Fk´s turer om livslång arbetsoförmåga. Vem skyller på vem nu och får människor, som kastades ut, sin sjukersättning tillbaka?

Tills dess, vink, vink och ta hand om dig 😀

4 responses

  1. Hoppas det går bättre o bättre med hundarna!

    Gilla

  2. Hejsan Kristallina! Jag tackar dig för att lyssnade på mitt rop och jag har besvarat din kommentar.

    Jag ser fram emot att lära känna dig lite bättre och se om jag kan göra något för dig.

    Hemikram

    Gilla

    1. Det är ingen fara Hemimamma, det gjorde jag så gärna. Googlade bara lite på mitt hemspråk. Önskar dig, din man och hela familjen all lycka i världen. Håller tummarna att allt kommer att lösa sig.

      Gilla

      1. Jag hoppas att ni får ordning på hundarna och får lite ro.

        Tack och lov så har vi kommit ett steg på väg närmare hans tillfrisknande.

        Varma Hemikramar

        Gilla

Nyfiken på dina tankar

