Jag vill hela tiden men

vad tänkte du på nu?

Jag vill hela tiden skriva ett nytt inlägg men det är antingen min nerv som inte är samarbetsvillig eller så är det annat som gör att jag inte hinner. För det tredje kan jag ibland fastna i bloggosfären.

Hade tänkt att skriva om sista boken jag läste och om matrester 😉  Det får vänta tills imorgon eller så.
När jag väntade på att kocken i det här huset blir klar med maten fick jag syn på några tomater som var kvar. Det tyckte jag var riktigt konstnärligt och hämtade kameran. Sedan lekte jag lite med några effekter. Mer blir det inte idag och det är visst snart imorgon 😉 (kl. 23.47)

2 responses

  1. Man måste ju inte orka jämt förstås… 🙂 Men skriv på inläggen när du orkar annars, och publicera först den dag du är klar?

    Gilla

    1. Ja, har tänkt på det också. Då kan jag bara skriva några meningar och fortsätter senare. Får nog göra så. Ska testas 😀

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

