Fjäril i koppel

Då har jag äntligen testat den nya excessboken. Den passar mig väldigt bra eftersom boken är lätt och jag kan hålla den i bara vänster handen medan jag ligger. Enda nackdelen är att texten är mindre än i en vanlig pocketbok.
Ljudböcker är fortfarande bäst för mig men det blir nog en och annan excess till. Vem kan motstå en fysisk bok när man älskar böcker. Inte ens jag som inte kan hålla i en bok en längre tid.

Jag gillade boken och språket mycket men eftersom jag inte skriver recensioner själv letar jag efter en recension som jag motsvarar det jag tycker. Den här gången har jag hittat en recensionspärla som är lika bra som boken själv.

 Mettes pocketblogg

Nyfiken på dina tankar

