Katter alltså

Här finns inte bara en katt som dricker kaffe utan en till som har börjat titta på teve.

Det är Tilda som försökte fånga fåglar från skärmen igår men hon tycker om tecknade figurer också

tildatv

Strax efteråt började nyckelpiggan springa åt vänster. Tilda kollade bakom skärmen när han försvann. Man skulle kunna tro att hon är en innekatt som är uttråkad men nej, hon är en utekatt.

Annars då? Jag orkar inte bry mig om politikersnack. Tror jag väntar tills det hettar till före valet. De måste väl börja snart? Istället håller jag på med mina fotobloggar. Mycket roligare.

4 responses

  1. Håller med dig om att det lätt blir för mycket snack. Det finns alldeles för mycket att reta upp sig på i samhället. Vad som krävs nu är handling. Händer inget vid nästa val kan man nog anse det kört för lång tid framåt… Mysigt med katten. Hade en hund som gjorde på samma sätt.

    Gilla

    1. Precis det har vi diskuterat här hemma idag. En gång till och det är kört. Helt rätt.

      Gilla

  2. Söt katt 🙂 Fotobloggar låter mycket bättre än politik

    Gilla

    1. Hej, har du hittat hit också, vad trevligt. Ja, du har rätt. Politik ta kål på mig just nu 😉

      Gilla

Nyfiken på dina tankar

