Man kämpar på

Inte bara rent allmänt men också med boken ”Steglitsan” som har 782 sidor. Var illa tvungen att ta tag i boken för att

vorher

det inte fanns en enda bok kvar att läsa. Jag har kämpat mig igenom boken till sidan 258 nu och vikten av den pocketboken är lite för mycket och det tar nog minst 3 veckor till att läsa ut den. Mina ca. 20 sidor dagligen som jag klarar av känns just nu extra besvärande. Å andra sidan skriver Fiktiviteter idag att det lönar sig. Det tror jag på. Dessutom kom ett nytt paket idag och nu ser det ut så här:

nachher

Det var ett snäpp bättre eller hur? Det känns mycket bättre också.

Nyfiken på dina tankar

