Stiltje, jag tänker

När jag tänker står allt stilla.

Tänker på fotobloggen. Jag får göra om en del och jag får publicera mina foton också. Av någon underlig anledning har det blivit en blogg enbart till fotoutmaningar. Hur kunde det bli så här?

Tänker på den här bloggen. Ska jag spy galla igen om samhällsproblem och politiker? Det har jag undvikit rätt länge nu.

Jag kan inte bestämma mig utom fotobloggen. Där får det hända något, snart….

Böckerna som visas här till höger är läste för ett tag sedan. Inte ens det får jag gjort 😉
Har lyssnat på ”Jag ringer mina bröder” av Jonas Hassen Khemiri och gillade det starkt. Imorgon börjar jag med en ny bok men även där kunde jag inte bestämma mig vilken. Får ta i det imorgon.
Läser just nu Novellix nya fyra böcker plus deras ”Nordiska fyran”. Trevligt men snart är de utlästa och sedan, tja. Har inte bestämt mig än.

Tror jag befinner mig i en beslutskris. Hämmande som tusan och eftersom man ska tänka positivt kan det visst bara bli bättre.

Annars är vädret inget vidare, maten har varit fantastisk den här veckan, smärtan är under all kritik, djuren mår bra, nyheterna förvånar mig inte ett dugg och jag njuter av te. En Rooibos blandning som heter ”Kustnära”.
Klicka gärna på bilden för att se den större.

Nyfiken på dina tankar

